Майстер-клас та подіумна дискусія "Виклики інклюзивної освіти в українській школі"

8 листопада 2016 року на базі ЛСЗШ "Надія" проведено чудовий захід: майстер-клас та подіумна дискусія "Виклики інклюзивної освіти в українській школі".

Колектив справжніх професіоналів в особі директора школи (І.Хміль), заступників (М.Рябчук, О.Вахова, В.Давнюк), педагогічних працівників (Я.Главацька, О.Єсим, Л.Петелицька, Н.Луцишин, З.Ковальова), практичного психолога (Н.Атаманчук) поділився з колегами своїми напрацюваннями щодо роботи з особливими дітками: діти з порушенням зору, затримкою психічного розвитку, розладами спектру аутизму, порушенням опорно-рухового апарату.

У заході взяли участь понад 50 учасників. Були запрошені працівники школи, які складають інклюзивну команду: заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог, асистент вчителя, класний керівник, вчителі української мови і літератури та математики.

У ході подіумної дискусії розглядалось багато організаційних питань, як то: хто відповідає за організацію інклюзивного навчання в школі, наповнюваність інклюзивного класу, кількість у класі дітей з особливими освітніми потребами, доплата вчителям, які працюють в інклюзивному класі, реалізація корекційної складової інклюзивного навчання, участь батьків у інклюзивному процесі.

Під час майстер-класів, які працювали за шістьма напрямками (для заступників, асистентів вчителя, вчителів, української мови, математики, класних керівників, практичних психологів), колектив школи «Надія» поділився своїми практичними навиками роботи з дітьми даної категорії, методичними рекомендаціями щодо ведення уроків української мови, математики, здійсненням психолого-педагогічного супроводу особливої дитини та особливістю роботи з батьками таких дітей.

У ході роботи були окреслені наступні кроки щодо успішної реалізації принципів інклюзивного навчання для усіх учасників навчально-виховного процесу.

Не забули "Надієвці" і про те, що до категорії дітей з особливими освітніми потребами належать діти талановиті та обдаровані. Тому школа працює над запровадженням дистанційного навчання, в основі якого лежить диференційоване викладання. А це вже є величезний крок до реалізації Концепції нової української школи.

/Files/images/2015-2016_nr/2/13.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/15.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/17.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/18.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/20.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/21.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/22.jpg

/Files/images/2015-2016_nr/2/23.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Дата останньої зміни 02 Квітня 2018

Цей сайт безкоштовний!