Проект "Школа енергії"

ПРО ПРОЕКТ:

Проект «Школа Енергії 2.0» реалізується Асоціацією «Енергоефективні міста України» за підтримки проекту "Створення енергетичних агентств в Україні", що впроваджується компанією «Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ» за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, будівництва та безпеки ядерних реакторів Німеччини.

Тривалість проекту:листопад 2016 – жовтень 2017 року.

Метою проектує покращення енергоефективності та енергозбереження в школах проекту шляхом запровадження енергомоніторингу та енергоменеджменту; підняття рівня обізнаності школярів, а також передача їм технічних знань щодо процесу енергоспоживання і поширення набутого досвіду в місцевій громаді та в інших навчальних і освітньо-виховних закладах.

Загалом для участі в проекті було відібрано 15 українських шкіл.Учасники були обрані на конкурсній основі серед тих шкіл, які приймали участь у першому етапі. Аби бути допущеними до відбору, вони мали відповідати певним обов’язковим критеріям, серед яких: успішна робота на першому етапі проекту «Школа Енергії», наявність творчих і змістовних ідей для другої стадії, залучення менеджера з енергетичних питань у складі місцевої міської ради, можливість реалізації усіх запланованих заходів з енергетичного менеджменту у конкретній школі та ін.

Відібрані школи:

1. Бердянськ - ЗОШ-інтернат 6. Кам'янець-Подільський - Спец. ЗОШ №5 11. Рівне - НВК №12
2. Вінниця - ЗОШ №18 7. Коломия - НВК №9 12. смт. Глибока - Ліцей
3. Запоріжжя - ЗОШ №20 8. Конотоп - ЗОШ №2 13. Суми - ЗОШ №5
4. Запоріжжя - Спец. ЗОШ- інтернат "Джерело 9. Краматорськ - ЗОШ №16 14. Херсон - ЗОШ №21
5. Зміїв - Ліцей №1 10. Львів - Спец. школа "Надія" 15. Черкаси - ЗОШ №3

Досягнення та успіхи на сьогодні

Проведено тренінг для вчителів таенергоменеджерівміст
7-8 грудня у Львові для вчителів з відібраних шкіл досвідчені тренери та технічні фахівці провели спеціальний тренінг. Під час тренінгу учасники опанували базові знання з енергетичного менеджменту, ознайомились із завданнями та заходами проекту, налагодили співпрацю ізенергоменеджерамисвоїх міст, та технічними експертами проекту, які також були присутні на цьому заході.

У школах розпочато енергомоніторинг
Енергетичні команди, що були сформовані вчителем та групою учнів у кожній школі, отримали методологію здійснення шкільного енергетичного менеджменту та доступ до програмного продукту і розпочали щоденний моніторинг показників енергоспоживання та внесення їх у програму.

Реалізація проекту передбачає досягнення таких результатів:

· 15 вчителів отримають підготовку з енергетичного моніторингу та енергетичного менеджменту (зокрема, навички роботи зі спеціальним програмним забезпеченням);

· 15 енергоменеджерів міст отримають підготовку з питань надання підтримки школам та започаткують тісну співпрацю зі школами проекту;

· щонайменше 200 школярів отримають звання «Молодихенергоменеджерів», здійснюючи щоденний моніторинг енергетичних показників своєї школи та аналізуючи отримані дані;

· 15 українських шкіл впровадять щоденний енергетичний моніторинг (електроенергія, опалення, вода, газ) та започаткують енергетичний менеджмент;

· 15 енергетичних команд підготують аналітичні звіти з енергетичного моніторингу з відповідними рекомендаціями для впровадження у своїх школах;

· 15 вчителів пройдуть підготовку з використання сучасних підходів у залученні широкої громадськості при проведенні просвітницької роботи з питань енергозбереження та енергоефективності;

· з метою розповсюдження знань та досвіду буде проведено 15 «Шкільних енергетичних днів», які є основним інформаційним заходом у кожній школі, що бере участь у проекті;

· до «Шкільних енергетичних днів» буде залучено щонайменше 100 шкіл, для них, зокрема, будуть проведені інтерактивні заходи та тренінги, за допомогою яких ці школи зможуть розпочати аналогічну діяльність.

ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ:

У межах проекту енергетичні команди та вчителі-куратори здійснюватимуть щоденний моніторинг усіх показників енергоспоживання, використовуючи для цього надані їм допоміжні та навчальні матеріали.

Школярі вноситимуть показники, зняті з лічильників (електроенергія, опалення, вода, газ), у спеціальну онлайн-програму, розроблену партнером проекту – компанієюuMuni.

Більше інформації на сайті:

Методологія розбудови шкільного енергетичного менеджменту – Проект «Школа Енергії 2.0»

В рамках проекту технічними експертами розроблено методологію впровадження енергетичного менеджменту у школах, в основі якої – відповідний досвід міст України та ЄС.

Дана методологія – це своєрідний «путівник» для шкільної адміністрації, вчителів і школярів, завдання якого –допомогти крок за кроком впровадити шкільну систему енергоменеджменту.

Енергокоманда ЛСШ «Надія», до якої входять учні 8-их класів, працює творчо та енергійо. До її обов’язків входить проведення щоденного моніторингу енергоспоживання школи для подальшого аналізу та опрацювання. Для цієї роботи учні опанували програмний продукт uMuni.
Метою проектуєпокращення енергоефективності та енергозбереження в школах шляхом проведення енергетичних моніторингів для підняття рівня обізнаності школярів про витрати енергії та передачі їм технічних знань з питань споживання енергії.

Енергокоманда «Надія+» активно ділиться набутим досвідом шляхом проведення майстер-класів та тренінгів під керівництвом вчителя-куратора проекту, вчителя фізики Мар’яни Боднар для шкіл міста та області.

Контакти школи:
nadija60@mail.ua
http://www.nadiya.lviv.ua/
https://www.facebook.com/groups/912523998814293/

Вчитель фізики - Мар’яна Боднар(marjanabodnar@ukr.net)

/Files/images/2017/20161214_150044.jpg

/Files/images/2017/20161226_123509.jpg

/Files/images/2017/20170117_142240(0).jpg

/Files/images/2017/20170125_150530.jpg

/Files/images/2017/20170209_120955.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Дата останньої зміни 02 Квітня 2018

Цей сайт безкоштовний!