Навчально-практичний семінар «Роль математичної науки у розвитку особистості з врахуванням психологічних особливостей учня»
19.02.2015 року на базі Львівської гімназії «Престиж» з поглибленим вивченням іноземних мов відбувся навчально-практичний семінар для вчителів математики м. Львова.
З вітальним словом та презентацією навчального закладу виступив директор гімназії «Престиж» Б.Я. Волошин.
Мета семінару – вдосконалення професійної майстерності вчителів математики та поглиблення його психологічної обізнаності і озброєння його практичними вміннями в галузі психології навчання.
Навчаючи учнів, варто постійно пам’ятати , що успіхи учнів (в тому числі і в математиці) є відображенням рівня їх здібностей. Адже здібності не є щось раз і назавжди визначене, вони формуються і розвиваються в процесі навчання, в процесі тренування, оволодіння відповідною діяльністю, тому потрібно формувати, виховувати, вдосконалювати здібності дітей і неможливо заздалегідь побачити, як далеко може просунутись їх розвиток. Але одночасно слід враховувати і розвивати здібності учнів, намагатися зрозуміти їх природу і створити своєрідну «методику» їх розвитку. Дослідження психологів неодноразово доводили, що при одних і тих же здібностях можуть бути різні успіхи у засвоєнні навчального матеріалу. Отже завдання вчителя математики – вести систематичну роботу по розвитку математичних з здібностей у всіх учнів, по вихованню у них інтересів та схильностей до математики, і приділяти особливу увагу тим учням, що виявляють підвищені здібності до математики, організувати додаткову спеціальну роботу з ними.
Досвідом роботи у даному напрямку поділилися вчителі:
О.Д.Сохорович, вчитель математики ( Врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі засвоєння навчального матеріалу з математики)
Н.Б.Федоришин, вчитель математики ( Врахування психологічних особливостей учнів у груповій роботі на уроках математики)
О.Є.Походило, вчитель математики та інформатики ( Використання інформаційних технологій на уроках математики для розвитку особистості учня)
М.Й.Кваша, психолог ( Природа математичного мислення і шляхи його формування з опорою на психофізіологічні особливості учня).
Завдання вчителів сьогодні – давати учням міцні та якісні знання, виховувати свідомих громадян нашої держави.
Коментарi